Portier – joustavia ratkaisuja pysäköinninopastukseen

13.08.2018

FLS Finlandin Portier-tuoteperhe tarjoaa monipuolisia kokonaisratkaisuja pysäköinninopastuksen tarpeisiin. Portier-opastusratkaisut pohjautuvat kattavaan, mutta samalla erittäin joustavaan Portier HOST –alustaan, jonka avulla voidaan toteuttaa hyvin erilaisia ratkaisuja kustannustehokkaasti ja käyttäjäkokemuksesta tinkimättä. HOST voi olla joko täysin pilvipohjainen tai paikallinen ratkaisu tai niiden yhdistelmä riippuen käytettävästä teknologiasta ja tarkoituksenmukaisuudesta.

Pilvipohjaisia ratkaisuja on toteutettu sekä pieniin kohteisiin yksinkertaisena silmukkapohjaisena laskentana ja opastuksena että maantieteellisesti erittäin laajoihin kokonaisuuksiin, joissa kiinteät kaapeloinnit ja paikalliset palvelimet eivät ole kustannustehokas tapa toteuttaa opastusta.

Portier opastusratkaisuihin sisältyy paikkakohtainen opastus joko ultraäänitutkiin tai ruutukohtaisiin kameroihin perustuen – myös nämä teknologiat on saumattomasti integroitu HOSTiin, jolloin operaattorilla voi olla yhdessä kohteessa useita eri teknologioita ja kokonaisuutta voidaan hallita yhden selainpohjaisen käyttöliittymän kautta. Operaattorilla voi myös olla useita eri kohteita, joiden hallinta saadaan keskitetyn käyttäjähallinnan avulla tuotua yhteen näkymään.

Portier on kotimaan markkinajohtaja pysäköinninopastusratkaisuissa ja kaikkiaan FLS Finlandin tuotteita viedään yli 30 maahan Euroopassa, Afrikassa, Aasiassa ja Australiassa.

Lisätietoa Portier-tuoteperheestä:

« Mene takaisin